مهر, 1398 بدون نظر مقالات
به فرانسه-ویزا خوش آمدید – وب سایت رسمی درخواست ویزا به فرانسه .مادر این مقاله میخواهیم نحوه تایید گرفتن سفارت فرانسه را برای شما توضیح دهیم.

برنامه ریزی یک تعطیلات ، سفر کاری یا هر پروژه دیگر در فرانسه دارید؟ این وب سایت اطلاعاتی در مورد نحوه حرکت در هر مرحله از روند درخواست ویزا شما ارائه می دهد.

مرحله 1 – اطلاعات در مورد وضعیت خود را جمع کنید


اطلاعات را جستجو کنید و بررسی کنید که آیا ویزا نیاز دارید یا نه.

این پورتال به شما کمک می کند تا قبل از ارسال درخواست ویزا به صورت آنلاین اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کنید.

ویزای ویزا به شما کمک می کند بسته به وضعیت خود ، شرایط ویزای مورد نظر خود را تعیین کنید ، همچنین هزینه ارسال و مدارک پشتیبان مورد نیاز را تعیین کنید.

اگر طی 6 ماه گذشته در منطقه شینگن زندگی کرده اید ، از ابزار ماشین حساب ویزا استفاده کنید تا تعداد دقیق روزهای باقی مانده را تعیین کنید. (ماشین حساب آنلاین).
تعیین کنید که کدام مرجع برای دریافت درخواست شما تأیید شده است.

این لینک علاوه بر ارائه اطلاعات عمومی مهم ، صفحات اختصاصی را برای محلی شما ارائه می دهد تا بتوانید به دقیق ترین اطلاعات برای درخواست ویزا خود دسترسی پیدا کنید.

مرحله 2 – برنامه آنلاین من را تنظیم کنید


یکی از مراحل نحوه تایید گرفتن سفارت فرانسه این است که فرم درخواست ویزا را پر کنید.

برای ارسال درخواست ویزا باید حداقل موارد زیر را ارائه دهید:

گذرنامه در وضعیت مطلوبی ، صادر شده بیش از 10 سال پیش. گذرنامه شما باید حداقل سه ماه فراتر از تاریخ عزیمت شما از منطقه شینگن باشد و حداقل باید دو صفحه خالی داشته باشد.
2 تصویر شناسه اخیر با فرمت  ISO / IECI (pdf)
اسناد پشتیبان (اوراق و کپی) بسته به وضعیت شما و برنامه شما بستگی دارد.

نکته مهم: کلیه اسناد به زبان های غیر از فرانسوی یا انگلیسی باید به فرانسوی ترجمه شوند.

هزینه درخواست شما پس از تشکیل پرونده تعلق می گیرد.
اگر کشور وطن شما واجد شرایط است ، باید فرم درخواست آنلاین را پر کنید. در کل مراحل با توضیحات روی صفحه راهنمایی خواهید شد.
قبل از تأیید اعتبار و چاپ برنامه خود ، از شما خواسته می شود تا یک حساب شخصی ایجاد کنید که شامل آدرس ایمیل شما باشد تا بتوانید فرم جزئی یا کاملاً کامل خود را ذخیره کنید. بعد از این مرحله لیستی از اسناد و مدارک حمایتی لازم را دریافت خواهید کرد و فرصتی برای رزرو وقت خود دارید.
اگر کشور شما واجد شرایط نیست ، لطفا رویه مربوطه را در صفحه درخواست خود بررسی کنید

مرحله 3 – قرار ملاقات خود را رزرو کنید


قرار ملاقات با مرکز درخواست ویزا ترتیب دهید
اطمینان حاصل کنید که به زمان کافی قبل از تاریخ عزیمت خود اجازه می دهید تا قرار ملاقات را تعیین کنید تا درخواست شما بررسی شود.برای اطمینان از اینکه قادر به ارائه درخواست خود هستید سه ماه تا دو هفته قبل از تاریخ عزیمت خود ، میانگین زمان انتظار ملاقات را بررسی کنید.در بیشتر موارد ، خدمات کنسولی از ارائه دهندگان خدمات خارجی برای دریافت متقاضیان ویزا و مدارک آنها استفاده می کنند. خدمات کنسولی با این وجود کاملاً مسئول بررسی برنامه ها و تصمیم گیری در مورد صدور ویزا هستند.

برای انجام قرار ملاقات در صفحه درخواست برنامه ، تمام جزئیات لازم را خواهید یافت.

مرحله 4 – پرونده خود را ارسال کنید

درخواست حضوری

شما باید با تمام مدارک مورد نیاز در قرار ملاقات خود شرکت کنید. همچنین یک نسخه از هر سند ، از جمله گذرنامه و صفحات شناسه آن را بیاورید.

ارائه دهنده خدمات (یا کنسولگری) شما را دریافت می کند ، درخواست شما را بررسی می کند ، هزینه ویزا را جمع آوری می کند ، داده های بیومتریک (عکس و اثر انگشت) شما را ضبط می کند و گذرنامه و کپی های همه مدارک پشتیبان خود را حفظ می کند تا آنها را به سمت کنسولگری ارسال کنید.

ارسال درخواست ویزا تقریباً 20 دقیقه در مرکز ویزا طول خواهد کشید.

بیومتریک

کلیه ویزاهای صادر شده توسط فرانسه ویزاهای بیومتریک است.

هر متقاضی ویزا در سن 12 سال یا بالاتر باید درخواست ویزا خود را بصورت حضوری ارسال کند. داده های بیومتریک زیر مورد نیاز خواهد بود: یک عکس (اسکن شده یا در حین قرار ملاقات شما گرفته شده است) ، و ده اثر انگشت به صورت جداگانه.

اگر ویزای بیومتریک شینگن صادر شده در مدت 59 ماه داشته باشید ، یا دارای ذکر “VIS” باشید یا بعد از مارس 2016 صادر شود ، می توانید از داده های بیومتریک قبلی خود استفاده مجدد کنید.

هزینه

هزینه درخواست ویزا شامل موارد زیر است:

هزینه های اداری متحمل شده برای پردازش درخواست شما. مبلغ پرداخت شده توسط دولت حتی در مواردی که ویزا رد می شوند ، نگهداری می شود.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به جدول هزینه درخواست با توجه به نوع ویزا (pdf) مراجعه کنید.
اگر هزینه های برنامه توسط یک ارائه دهنده خدمات خارجی دریافت شود ، این ارائه دهنده مسئول جمع آوری هزینه های مناسب است. هزینه خدمات در کشور متفاوت است ، اما ممکن است از 30 یورو در هر درخواست ویزا تجاوز نکند.

ارائه دهندگان خدمات خارجی نیز از طرف دولت مجاز به ارائه خدمات اضافی با هزینه هستند.

ممکن است در صورت حضوری از حضور در قرار ملاقات ویزا خود معاف شوید.

شما ویزاهای قبلی شینگن را برگزار کرده اید و طبق قانون از آنها استفاده کرده اید.
شما به طور منظم یا مرتباً با همان هدف سفر می کنید.

توجه: برای تأیید اینکه شخص دیگری می تواند از طرف شما ویزا درخواست کند ، لطفاً با مرکز ویزا تماس بگیرید

مرحله 5 – برنامه خود را پیگیری کنید


پیگیری برنامه و جمع آوری گذرنامه خود
در بیشتر موارد ، می توانید پیشرفت برنامه خود را پیگیری کنید. برای جزئیات بیشتر ، به پیشرفت صفحه برنامه خود بروید.هنگامی که گذرنامه شما برای جمع آوری از ویزای مرکزی که درخواست کرده اید آماده است به شما اطلاع داده می شود.در برخی موارد ، گذرنامه را می توان توسط خدمات پستی ارسال کرد. همانطور که در مقالات قبل درمورد نحوه تایید گرفتن سفارت المان صحبت کردیم اکنون در این مقاله ام در مورد نحوه تایید گرفتن سفارت فرانسه را برای شما بیان کردیم امیدوارم این مطالب براب شما مفید بوده و در صورت نیاز می توانیید نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

آدرس سفارت فرانسه :

آدرس : تهران، خیابان نوفل لو شاتو، پلاک 66-64

تلفن : 00 40 09 64 (21 98 00)

فاکس : 93/92 40 09 64 (21 98 00)
برای دیدن آدرس دیگر سفارت ها میتوانید با کلیک بر روی آدرس سفارت ها آن ها را مشاهده نمایید .

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *